کد خبر 271115
۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

اوحدی در همایش لاله‌های سفید مطرح کرد؛

شهدای منا همانند شهدای کربلا به شهادت رسیدند/ عبور رژیم جنایتکار صهیونیستی از خطوط قرمز بین‌المللی

شهدای منا همانند شهدای کربلا به شهادت رسیدند/ عبور رژیم جنایتکار صهیونیستی از خطوط قرمز بین‌المللی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدای منا همانند شهدای کربلا به شهادت رسیدند، گفت: حج شهدای منا ناتمام ماند و همگی در زمان شهادت تشنه بودند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در همایش لاله‌های سفید که امروز ۲ مهرماه و به‌مناسبت بزرگداشت شهدای منا برگزار شد، اظهار کرد: اولین شهید منا که تفحص شد، روحانی بزرگواری بود که خودشان هم فیش حج را خریداری کرده بودند. اولین جمله‌ای که همسر ایشان به بنده گفت، این بود که شهید را در مکه دفن کنیم و انگشتر شهید را زیر زبانش و چفیه وی را داخل قبر قرار دهیم.

وی ادامه داد: این وصیت خود شهید بود و قبل از سفر اعلام کرده بود که اگر در سفر انفاقی برایم افتاد، در مکه دفنم کنید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به اینکه شهدای منا همانند شهدای کربلا به شهادت رسیدند، افزود: حج شهدای منا ناتمام ماند و همگی در زمان شهادت تشنه بودند؛ شهدای منا تشنه لب شهید شدند و این حکمتی دارد.

وی با بیان اینکه جنایتکاران رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمز عبور کرده و امروز این رژیم همه چیز را زیر پا گذاشته است، تاکید کرد: امروز صهیونیستی‌ها به جنایات خود افتخار می‌کنند و نتیجه مقاومت نابودی اسرائیل خواهد شد.

اوحدی همچنین گفت: عظمت دفاع مقدس و شهدا را ببینید و امروز عظمت شهدا در دوران دفاع مقدس منجر شده که از یمن و عراق شاهد مقاومت باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha